Στη προκήρυξη της β΄φάσης του διαγωνισμού για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στο χώρο της α΄ προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προχώρησε ο ΟΛΘ.
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού προκρίθηκαν και μετέχουν η εταιρία Lamda Development και η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH, αφού ο φάκελος της εταιρείας Μοχλός απορρίφθηκε από το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγές των ανταγωνιστών.
Τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν καλούνται να καταθέσουν δεσμευτική οικονομική προσφορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, ώστε η σχετική απόφαση να έχει ληφθεί εντός του 2012.
Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας -εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας θα προωθήσει το θαλάσσιο τουρισμό, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών. Επιπλέον θα τονωθεί η εμπορική και τουριστική κίνηση της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.
Θα αναδειχθεί το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, ενώ η δημιουργάι ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού θα βελτιώσει τη σχέση των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας. «Η λειτουργία μαρίνας στην «καρδιά» του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης αφενός θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και αφετέρου θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης» σημειώνει χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας ταυτόχρονα ότι η μαρίνα της ΟΛΘ δεν έχει καμία σχέση με την ανακοινωθείσα ακύρωση και την απένταξη από τα χρηματοδοτικά προγράμματα (ΣΔΙΤ) του σχεδίου του δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία τριών μαρίνων στο Θερμαϊκό.
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού προκρίθηκαν και μετέχουν η εταιρία Lamda Development και η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH, αφού ο φάκελος της εταιρείας Μοχλός απορρίφθηκε από το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγές των ανταγωνιστών.
Τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν καλούνται να καταθέσουν δεσμευτική οικονομική προσφορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, ώστε η σχετική απόφαση να έχει ληφθεί εντός του 2012.
Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας -εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας θα προωθήσει το θαλάσσιο τουρισμό, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών. Επιπλέον θα τονωθεί η εμπορική και τουριστική κίνηση της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.
Θα αναδειχθεί το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, ενώ η δημιουργάι ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού θα βελτιώσει τη σχέση των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας. «Η λειτουργία μαρίνας στην «καρδιά» του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης αφενός θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και αφετέρου θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης» σημειώνει χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας ταυτόχρονα ότι η μαρίνα της ΟΛΘ δεν έχει καμία σχέση με την ανακοινωθείσα ακύρωση και την απένταξη από τα χρηματοδοτικά προγράμματα (ΣΔΙΤ) του σχεδίου του δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία τριών μαρίνων στο Θερμαϊκό.