Εντάξεις στο σχέδιο πόλης και αύξηση των οδικών αξόνων στην Αττική
Σε ένα νέο ρυθμιστικό σχέδιο που θα αυξάνει τους οδικούς άξονες στην Αττική και θα περιλαμβάνει εντάξεις αρκετών χιλιάδων στρεμμάτων στα σχέδια πόλης, προσανατολίζεται η κυβέρνηση μετά και την παραίτηση του προέδρου του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) Γιάννη Πολύζου.
Ο τελευταίος ήρθε σε σύγκρουση με την ηγεσία τόσο του υπουργείου Περιβάλλοντος όσο και με το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθειά του να υπερασπίσει το σχέδιο που ο ίδιος μαζί με την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΚΑ (υπό την Τίνα Μπιρμπίλη) επεξεργάστηκαν. Το ρυθμιστικό που παρουσιάστηκε το περασμένο Καλοκαίρι χαρακτηρίστηκε «δογματικό» και συγκέντρωσε τα πυρά κι άλλων φορέων όπως της περιφέρειας Αττικής, του δήμου Αθήνας, του ΤΕΕ, του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων κ.λπ.
Παραίτηση
Χθες, ο κ. Πολύζος απέδωσε την παραίτησή του στη κόντρα του με τον υπουργό Περιβάλλοντος κυρίως σε ό,τι αφορά στο σχέδιο για το «Ελληνικό» αλλά και στη διαφωνία του ως προς τις εισηγήσεις για ένταξη στο σχέδιο μεγαλύτερων επεκτάσεων στους αυτοκινητοδρόμους καθώς και στην πολιτική περί ανάσχεσης της πολεοδομικής επέκτασης της πόλης.
Σήραγγα
Ως σημεία τριβής ανέφερε την αντίθεσή του στην υπόγεια σήραγγα της Αργυρούπολης στον Υμηττό, κάτι που ζητούσε τόσο το υπουργείο Υποδομών όσο και η ηγεσία του ΥΠΕΚΑ προκειμένου να «ενισχύει» το project του «Ελληνικού» με απευθείας οδική σύνδεση με το αεροδρόμιο. Ένα ακόμη σημείο τριβής ήταν η ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας. Το ρυθμιστικό που επεξεργάστηκε ο κ. Πολύζος προέβλεπε ακόμη μηδενικές εντάξεις στα σχέδια πόλης κάτι που προκάλεσε και την έντονη αντίδραση του ΤΕΕ. Προέβλεπε ακόμη την παροχή κινήτρων για την επιστροφή των κατοίκων στο υποβαθμισμένο κέντρο κάτι που δεν ήθελε και το υπουργείο Οικονομικών καθώς προέβλεπε την παροχή φορολογικών κινήτρων.
Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι εάν η παρούσα κυβέρνηση θα σπεύσει να παρουσιάσει ένα αναθεωρημένο ρυθμιστικό σχέδιο ή θα το αφήσει «κληρονομιά» για την επόμενη.
Πηγή www.imerisia.gr
Σε ένα νέο ρυθμιστικό σχέδιο που θα αυξάνει τους οδικούς άξονες στην Αττική και θα περιλαμβάνει εντάξεις αρκετών χιλιάδων στρεμμάτων στα σχέδια πόλης, προσανατολίζεται η κυβέρνηση μετά και την παραίτηση του προέδρου του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) Γιάννη Πολύζου.
Ο τελευταίος ήρθε σε σύγκρουση με την ηγεσία τόσο του υπουργείου Περιβάλλοντος όσο και με το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθειά του να υπερασπίσει το σχέδιο που ο ίδιος μαζί με την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΚΑ (υπό την Τίνα Μπιρμπίλη) επεξεργάστηκαν. Το ρυθμιστικό που παρουσιάστηκε το περασμένο Καλοκαίρι χαρακτηρίστηκε «δογματικό» και συγκέντρωσε τα πυρά κι άλλων φορέων όπως της περιφέρειας Αττικής, του δήμου Αθήνας, του ΤΕΕ, του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων κ.λπ.
Παραίτηση
Χθες, ο κ. Πολύζος απέδωσε την παραίτησή του στη κόντρα του με τον υπουργό Περιβάλλοντος κυρίως σε ό,τι αφορά στο σχέδιο για το «Ελληνικό» αλλά και στη διαφωνία του ως προς τις εισηγήσεις για ένταξη στο σχέδιο μεγαλύτερων επεκτάσεων στους αυτοκινητοδρόμους καθώς και στην πολιτική περί ανάσχεσης της πολεοδομικής επέκτασης της πόλης.
Σήραγγα
Ως σημεία τριβής ανέφερε την αντίθεσή του στην υπόγεια σήραγγα της Αργυρούπολης στον Υμηττό, κάτι που ζητούσε τόσο το υπουργείο Υποδομών όσο και η ηγεσία του ΥΠΕΚΑ προκειμένου να «ενισχύει» το project του «Ελληνικού» με απευθείας οδική σύνδεση με το αεροδρόμιο. Ένα ακόμη σημείο τριβής ήταν η ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας. Το ρυθμιστικό που επεξεργάστηκε ο κ. Πολύζος προέβλεπε ακόμη μηδενικές εντάξεις στα σχέδια πόλης κάτι που προκάλεσε και την έντονη αντίδραση του ΤΕΕ. Προέβλεπε ακόμη την παροχή κινήτρων για την επιστροφή των κατοίκων στο υποβαθμισμένο κέντρο κάτι που δεν ήθελε και το υπουργείο Οικονομικών καθώς προέβλεπε την παροχή φορολογικών κινήτρων.
Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι εάν η παρούσα κυβέρνηση θα σπεύσει να παρουσιάσει ένα αναθεωρημένο ρυθμιστικό σχέδιο ή θα το αφήσει «κληρονομιά» για την επόμενη.
Πηγή www.imerisia.gr